اتوار، 27 فروری، 2011

لینکس چلائیں بغیر سی ڈی اور یو ایس بی کے

UNetBooIn
یو نیٹ بوٹن ڈاؤنلوڈ کریں اور چلائیں، سائز تقریبا 5 ایم بی ہے۔
2۔ اپنی پسند کی ڈسڑوبیوشن اور اسکا ورژن متنخب کریں۔
3۔ ٹائیپ میں‌ ہارڈ ڈسک متنخب کریں۔
4۔ اوکے پر کلک کریں اور آپ کا کام ختم۔

اس طریقے میں یہ نیٹ سے لینکس کی فائلیں ڈاؤنلوڈ کرے گا جو کہ کافی وقت لیں گی۔ نیٹ کی سپیڈ اچھی ہونی چاہیے۔
اسکے بعد کمپیوٹر ریسٹارٹ کریں اور شروع میں لینکس متنخب کریں۔

زیادہ بہتر طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنی پسند کی لینکس آئی ایس او فائل خود ڈاؤنلوڈ کریں اور اوپر طریقہ کار میں نمبر 2 پر ڈسک ایمج میں وہ آئی ایس او فائل متنخب کریں۔ میں آپ کو تجویز دیتا ہوں کہ زورن او ایس ڈاؤنلوڈ کریں۔
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jefw39urklw[/youtube]

لینکس کو کمپیوٹر سے ختم کرنے کے لیے یو نیٹ بوٹن کو چلائیں، یہ خود بخود ان انسٹال کی آپشن دے دے گا۔

نوٹ:‌ جب لینکس بوٹ ہو جائے تو ہارڈ ڈسک پر لینکس انسٹالیشن شائد ممکن نہیں۔ ریم بیسڈ لینکس شائد انسٹال ہو جائیں۔ بحرحال آپ لائیو لینکس سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

بعد میں جب آپ لینکس سے مطمعن ہو جائیں تو لینکس کو سی ڈی یا یو ایس بی پر رائیٹ کر لیں۔سی دی بنانے کے لیے آئی ایس او فائل کو سی ڈی پر رائیٹ کریں اور یو ایس بی بنانے کے لیے یو نیٹ بوٹن کو چلائیں اور ٹائیپ میں‌ یو ایس بی متنخب کریں۔ سی ڈی یا یو ایس بی بننے کے بعد آپ ہارڈ ڈسک پر لینکس انسٹال کر سکیں گے۔

مزید معلومات ان روابط پر

بدھ، 23 فروری، 2011

لینکس کا مستقبل روس!

روس 2011 سے 2015 تک لینکس کو بطور قومی آپریٹنگ سسٹم اختیار کرنے کی تیاری میں ہے۔ یہ خبر اگرچے نئی تو نہیں مگر دسمبر 2010 یا پہلے سے گردش میں ہے۔

یہ خبر اس ربط پر انگریزی میں دیکھ سکتے ہیں یا اس ویڈیو میں
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uUvHuDK4ZEk[/youtube]

منصوبے کی تفصیلات روسی زبان سے انگریزی میں ترجمہ شدہ اس ربط پر دیکھ سکتے ہیں۔ منصوبے کو تین حصوں اور کل 25 نقات میں تقسیم کیا گیا ہے

2007 کی خبر ہے کہ 2009 میں روسی سکولوں میں لینکس پروگرامز استعمال کیے جائیں۔

کچھ پاکستان کے بارے میں بھی 2004 کی خبر نکالی ہے کہ پاکستان میں اوپن سورس سافٹ ویئر کا استعمال۔ خیر یہ تو پرانی خبر تھی مگر پاکستان اور مختلف کمپنیوں کا اس بارے میں سوچنا چاہیے۔

بدھ، 16 فروری، 2011

کرکٹ ورلڈ کپ 2011

ہم جیتیں (آمین)
یا ہاریں (اللہ نہ کرئے)
پر ہمت نہیں ہارنی (انشاءاللہ)
یہی ہماری جیت ہے (ماشااللہ)

اتوار، 6 فروری، 2011

اوبنٹو آفیشل چائنیز ورژن اور ہم


جب بندہ خود کمزور ہو تو اسے چاہیے کہ کسی بڑے سسٹم کے ساتھ جڑ جائے۔ لینکس کے حساب سے دیکھا جائے تو اوبنٹو عام یوزر میں مقبول ہے اور ہم اردو لینکس ڈسٹرو بھی عام یوزر کے لیے بنانا چاہ رہے ہیں تو اوبنٹو کے ساتھ جڑنا بہتر ہے۔

ابھی میں چیک کیا ہے کہ اوبنٹو نے آفیشل چائنیز ورژن شروع کیا ہوا ہے۔ سوچا جائے کیسے؟ انھوں نے ڈیسک ٹاپ اور پروگرامز کے ترجموں کے ساتھ ساتھ ان کو اوبنٹو لانچ پیڈ پر بھی لوڈ لیا۔ اردو کے لیے بھی میرے زہن میں یہی خیال ہے کہ جتنی چیزوں کا ترجمہ ہو چکا ہے سب سے پہلے ان کو ہم اوبنٹو لانچ پیڈ میں ڈال دیں اور باقی ڈیسک ٹاپ اور پروگرامز ترجموں کو کرتے جائیں اور ساتھ ہی ساتھ اوبنٹو لانچ پیڈ میں بھی ڈالتے جائیں۔ اسطرح کام تو زیادہ ہو جائے گا مگر ایک سسٹم بھی بن جائے گا اور سسٹم سے جڑنے کا فائدہ یہ ہو گا کہ یہ ترجمے خودبخود اوبنٹو کے نئے ورژن میں شامل ہو جائیں‌ گے یا کچھ نئی چیزوں کے ہمیں‌ترجمے کرنے پڑیں‌ گے۔ اسطرح‌ اوبنٹو آفیشل اردو ورژن بھی آ ہی جائے گا۔ اور ساتھ ہی ساتھ ان ڈیسک ٹاپ اور پروگرامز کے ترجموں کو اکٹھا کر کے ہماری اپنی مرضی کی اردو لینکس بھی بن جائے گی جس کے لیے ہم اتنے عرصے سے ٹوٹی پھوٹی کوشش کر رہے ہیں۔

بندے کم ہیں اور کام زیادہ ہے بلکے اگر میری تجویز پر چلیں‌ تو کام اور بھی زیادہ ہو جائے گا مگر فائدہ بھی ہو گا۔ ایک بار پھر عرض کرتا ہوں کہ اس کے لیے اردو فنڈ اکھٹا کیا جائے اور کام کروایا جائے۔

مزید معلومات ان روابط پر