بدھ، 13 دسمبر، 2017

ولی حسن بول دو سب، اٹک ریڈیو



یہ ولی حسن صاحب کا ریڈیو انٹرویو ہے۔ ولی حسن صاحب آئی ٹی ایکپرٹ ہیں۔ اس انٹرویو کو سن کر آپ کی معلومات میں اضافہ ہو گا۔

ولی حسن صاحب آپ کا انٹرویو سن کر بہت اچھا لگا۔ اگرچے یہ ریکارڈنگ پرانی ہے، پر مجھے کچھ دن پہلے ہی اسے سننے کا اتفاق ہوا۔ آپ کا شکریہ کہ آپ نے جو بھی اٹک کے لیے کام کیا۔

یہ سوال راشد میر صاحب سے ہے کہ کہا آپ نے اٹک ریڈیو کو عارضی طور پر بند کر دیا ہے؟ کیونکہ مجھے نیا مواد نہ ہونے کے برابر نظر آ رہا ہے۔ دوسری بات یہ ہے کہ کیا آپ ابھی بھی فری لانسنگ ورکشاپ میں دلچسپی رکھتے ہیں؟ اس سلسلے میں میں آپ کی مدد کر سکتا ہوں۔

راشد میر اور ولی حسن صاحب آپ دونوں کا بہت شکریہ کہ آپ نے مجھے اپنے ریڈیو انٹرویو میں اچھے لفظوں سے یاد کیا۔

میرا یہ پیغام اٹک  کے لوگوں کے لیے ہے کہ آپ ولی حسن صاحب کے ساتھ مل کر کام کریں اور اپنے شہر کو فائدہ پہنچائیں۔

مزید:

کوئی تبصرے نہیں :

ایک تبصرہ شائع کریں

تبصرے اردو میں لکھنے کے لیے ان روابط کو ایک نئی ٹیب میں کھولیں اور اردو لکھ کر کاپی پیسٹ سے کام چلائیں (:
اردو ایڈیٹر

مستقل اردو لکھنے کے لیے اس ربط پر جائیں۔

ایجوکیشنل گیمنگ یو ایس بی